RUTKOWSKI - PRZEPROWADZKI ŁÓDŹ
BO MY PRZEPROWADZAMY NAJLEPIEJ
Planując przeprowadzkę, warto zlecić ją profesjonalistom. Siłą naszej firmy jest ponad dwudziestoletnia tradycja i nastawienie na ciągły rozwój. Nie boimy się nowych wyzwań i nietypowych zleceń. Nasze kompetencje sprawdziły się w praktyce, co potwierdzają tysiące zadowolonych klientów.
Strona główna » Porady » Jak przygotować się do przeprowadzki biura?
PORADNIK PRZEPROWADZKOWY - JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO PRZEPROWADZKI BIURA?
Części sprzętu, które są najbardziej wrażliwe na uszkodzenia, zabezpiecz filią bąbelkową.
Po zabezpieczeniu elementów folią bąbelkową, owiń cały sprzęt dokładnie folią stretch.
Kolejnym etapem jest organizacja przeprowadzki. Należy wyznaczyć osobę, lub grupę osób, które będą za nią odpowiedzialne. Osoby te zapoznają się z nową lokalizacją oraz planują nowe rozmieszczenie stanowisk pracy oraz urządzeń biurowych. Ponadto ustalić trzeba także to, które rzeczy zostają przewiezione, a które są już zbędę i wymagają utylizacji. Minimum na dwa miesiące przed planowaną przeprowadzką osoba odpowiedzialna za jej organizację powinna skontaktować się z firmą przeprowadzkową i poprosić o oględziny i wycenę usługi.
Monitor komputera zabezpiecz folią bąbelkową. Przygotuj kawałek nieco większy, niż zabezpieczany sprzęt.
Przykryty folią bąbelkową monitor oklej szczelnie folią stretch, która sklei całość zabezpieczenia.
Gdy termin przeprowadzki jest już zarezerwowany w firmie przeprowadzkowej, można przystąpić do wyznaczenia zadań dla poszczególnych pracowników. Jeśli nie zamówiliśmy kompleksowej przeprowadzki z pakowaniem, dobrze jest poprosić pracowników by każdy sam spakował swoje miejsce pracy. Należy wyznaczyć datę rozpoczęcia i zakończenia pakowania oraz wybrać osoby, które spakują sprzęt biurowy. Demontażem i zabezpieczeniem mebli najlepiej gdy zajmie się odpowiednio wykwalifikowana ekipa przeprowadzkowa. Bezwzględnie trzeba pamiętać także o tym, by mieć kontrolę nad ważnymi dokumentami firmowymi. Wszystkie ważne dokumenty muszą być spakowane oddzielnie i odpowiednio opisane. Niekiedy istnieje nawet konieczność przewożenia ich w specjalnych, zaplombowanych opakowaniach.
Po zaplanowaniu i wykonaniu poszczególnych zadań pozostaje jedynie powierzyć transport firmie przeprowadzkowej. Wszystko na pewno uda się perfekcyjnie.
Podsumowanie:- Należy rozpocząć od ustalenia orientacyjnego terminu przeprowadzki
- Konieczne jest poinformowanie pracowników o zmianie siedziby
- Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za organizację przeprowadzki
- Zapoznanie się z nową siedzibą, ustalenie rozmieszczenia stanowisk pracy
- Stworzenie listy rzeczy, które zostaną przewiezione
- Minimum na dwa miesiące prze planowaną przeprowadzką należy skontaktować się z firma przeprowadzkową
- Konieczne jest wyznaczenie zadań dla poszczególnych pracowników
- Każdy pracownik powinien spakować swoje miejsce pracy
- Należy wyznaczyć datę rozpoczęcia i zakończenia pakowania
- Demontaż i zabezpieczenie mebli najlepiej powierzyć ekipie przeprowadzkowej
- Należy mieć kontrole nad ważnymi dokumentami firmowymi